Friday, May 18, 2012

Guru Pilihan Aku

Aku rase die lah guru pilihan aku.... Ader yang luper pasal hari 16 Mei 1972.... Sestengah daripader korang takkan luper pasal hari 16 Mei 1972..... Maser 16 Mei 1972, permulaan Hari Guru... Aku bole jugak katekan sir (aku dgn kwn2 aku panggil sir) yang bole buat aku suker dier ajar... Dier pernah ganti kelas aku.. 3 Delima.... kelas keduer...

Inilah gambarnyer:

Nama : Saiful Amri bin Sailan
Tarikh Lahir : 7 Julai 1984/1985
Tempat Lahir : Tak Tau
Matapelajaran yang pernah ganti : Pendidikan Seni...


Ini lah cikgu aku... maser tu sir pernah tanyer kat depan aku, emir (padahal aku benci sgt dgn dier) : Emir, kamu benci saper? Dier jawab : Sy benci Najmi dgn Farhan!... maser tu najmi dier pergi sepak meja sy, kerusi sy... maser dier ckp, aku ckp : memang pun....

Sir pernah tanyer aku mcm ni dlm FaceBook, muler2 sir ckp : pandai buat video!.. aku ckp la : maner sir tau... aku pun kener bagi tip2 buat video... kenaper la aku buat video... nanti aq jugak yg kener..... tadi dier ade tanyer : mcm maner na edit video?... 

Lepas tu, aku ckp : Tak nak ckp.... Maser dlm FaceBook.. bye 

 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the