Monday, May 28, 2012

Hi!

Assalamualaikum everyone!

 Baru-baru ni, aku tgk blog lamer sir aku yang orang tak kenal sgt.... aku pun x tau yang sir aku ni ade blog... nanti aku nak bagi link dier... dkt nak habis laaa aku bagi link... esok aku nak buat new post yang aku rancang lamer dah.. heh

 Adik aku dah tau dah semalam aku main kat luar rumah sampai terlanggar basikal.. sakit giler.. tak berdarah biler jatuh.. nasib baik tak berdarah.. hari ni masih ade lagi parut tu.. yang ni sir aku update fb dier ni.. aku tunjukkan macam maner dier tulis?


Alhamdulillah.. officially cuti. Kaki masih DOMS berkat kelas Fitness rabu hari tuh. so, terpaksa tolak jemputan buat aerobic pagi tadi.. (sorry yea..). Esok larian kat Putrajaya tak tau laa boleh perform ke tidak.. take time jugak kot nak recovery biceps femoris aku nih.. n biasala, cuti mesti dtg dgn pakej kan?

so, here are the list for my own good.. (kwn2 jgn cuak tgk status sy yea..)
1. Lab report Physio Mdm Ruziyati
2. Fitness report Sir Zaharul
3. Research proposal Dr. Norshida
4. Journal Review Dr. Norshida
5. Burn report FAM.. (benda senang pun tk buat lagi)
6. Journal review n presentation Mdm Yusandra
7. Test 2 HR Sir Sadek.. (bile laa nak dpt kan?)
8. Prepare Oral Arab n skrip reading plak (attoyai! paling ngeri..)
 
itu utk diri sendiri.. asgnnt org pulak.. biarlah rahsia... :)
eh, budak2 kompang tuntut janji ke wet world lagi.. Haha! pening laa..
opps! tuition on spt biasa.. malas nk ganti di kemudian hari. :P
apapon, doakan segala urusan ni dimudahkan.. n harap dpt spend sehari dgn 1808 pon jadi laa yea cuti lamakan? ;)..
 
 Yang aku boleh tolong yang nombor lapan iaitu "Prepare Oral Arabic n Script Reading" hehehe... ok sekarang dah habis dah....... nak bagi link blog my favourite teacher dgn adik aku.. tambahan jer sajer jer nak tulis..

bye..


 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the