Monday, August 6, 2012

Puase oo Puasee!!

 Assalamualaikum everyone!

Hari ni nampaknya dh lamer aku x update blog aku... biaser la... bulan pose2 cam ni kan.. youtube pun... argh.. mls nak buat video... nampaknyer banyak pembuat video seperti KyoProPaGanda tak buat video, ini youtube adan...

Cumer AmanWan baru aku nak check ni... tak buat jugak... cumer for Hari Raya karang aku akan buat video.. kot2 aku raser malam raye la kot jadinyer... maser bahawasenyer sayer.. bela.. bla... bla... main panjang la video tu....

Ni pulak ceriter pasal terawih.. aku, ayah aku dgn dua adik aku (kadang2 yang umur 6 tahun tu tak ikot).... selalu balik terawih pukul 10 lebih.. kdg2 buat dkt rumah... lpr giler skrg.. dkt nak habis skrg... maser untuk habis.. hadoii.. bye!! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the