Thursday, October 11, 2012

2 bulan kemudian

 Assalamualaikum..

Hari ni aku mcm boring giler ah... bosan btl.. aku harap results final exam nanti 90 peratus ke atas.. kalau tak mati aku... tak de la mati sgt.... smalam... dah byk dah hal aku kene kantoi... aku pun rase diri aku ni tak btl.. langsung mmg tak okay pun...

hari ni aku ttp buat panjang citernyert dkt korang semue... aku rase aku ni x betul.. kisah rayer pun tak criter,. lebih2 lagi raya korban.. kejap je lagi nak korbannyer.. lagi berape minggu... aku raser best jugak kalau mandi sungai..

tapi kalo hujan mmg aku mmg marah2 sebab tak boleh mandii sungai.. aku mmg dah mmg giler rasenyer.. 2 bulan tanpe beriter di blog.. mmg tak teruk.. tapi kalo bagaimaner setahun? dua tahun? ataupun sampai nak mati baru nak buat?

atau selame-lamenyer sampai kiamat.. aku raser dah terlampau macam tu sampai hari kiamat punn tak betul.. salah pulak aku citer.. aku dah insaf aper yang aku cakapkan ni... teruk la aku ni... aku rase tired pulak ni.. dah la.. eh kejap.. aku esok nak gi melaka.. pasal tu nanti aku cite..

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the