Friday, March 30, 2012

Hari Ni

Hari ni aku tak tau nak tulis per?....Ha... baru ade idea... Thank you for my channel and this link... Thanks for my channel see my video/ channels - 92,788 video views... (saje jer tulis bahase inggeris) 1,224 views (org kenal la...

Orang tgk blog aku pulak... 1,200 orang tgk...1,200 + 1,224 =  2,424 orang kenal aku... Yeayyyy..... Antaranya BopHairy Baharum dgn Aman Wan.. Thanks Bop dgn Aman..... Yang YouTube views tu baru jew....

Ni aku nak citer pasal aku:
Aku seorang penulis blog, pengarah, penerbit, penulis filem, penulis skrip (lambat lagi ler), pelakon filem pendek dan penyanyi.... Aku lahir pada 2 Januari 2003, lahir dekat bandar Dubai dekat Emiriah Arab Bersatu.
Aku ni minat dekat mcm penyanyi Arab sikit2 ler...

Macam Tamer Hosny (korg mmg x kenal Tamer dgn Hamza), Hamza Namira, Maher Zain (korang dah kenal Maher tapi die lahir kat Lubnan), Sami Yusuf (untuk x kenal) dgn Raef (mmg korg x kenal la Raef ni).. Raef artis baru Awakening Records.

Yang pemain bola Malaysia yg aku minat:
Khairul Fahmi Che Mat, Mohd Muslim Ahmad, Zaquan dgn Zafuan (twin la), Asraruddin (Asra la), Safee Sali, Baddrol Bakhtiar, Safiq Rahim (melebih2 pulak), Fakri Saarani, Fadhli Shas, Hairuddin Omar dengan macam la aku suke.


No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the