Thursday, March 15, 2012

Karangan Bulan Ini (Keluarga Saya)

السلام عليكم ورحمة الله
Saya merasmikan bahawa Karangan Bulan Ini akan dimulakan hari ini (16 March 2012-tarikh dlm blog salah). Dan saya merasmikan bahawa karangan dimulakan dengan Keluarga Saya diceritakan oleh penulis blog kita. Dipersilakan untuk bercerita.

Keluarga Saya
Nama saya Muhammad Najmi bin Muhammad Zulkiffli. Umur aku 9 tahun. Aku mempunyai 6 adik-beradik. Nama ayahku Muhammad Zulkiffli bin Talib. Ayahku seorang juruterbang. Umur ayahku 37 tahun. Sekarang aku mahu bercerita tentang ibuku dan adikku kecuali kakakku pula.

Ibuku seorang guru. Nama ibuku Umi Kalsom binti Shaari. Umur ibuku 37 tahun. Ibuku mengajarku di sekolahku. Ramai kawan-kawanku yang tahu pasal ini. Nama adikku Nur Najwa, umurnya 7 tahun, Najla Zahirah, umurnya 6 tahun, Afif Najwan, umurnya 1 tahun 12 bulan dan Najah Anati, umurnya 3 bulan.

Sekian, terima kasih!

____________________________________________________________________________
Aku buat cerite ni saje je! Babai!           


No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the