Saturday, April 21, 2012

Kan Tak Pergi Sekolah Kan Best

Fuhhh!

Assalamualaikum everyone!

  Untuk korang semuer, aku baru je balik dari Pertandingan Amal Islami... fuhh... so tired now... hari ni kan sekolah ganti.... aku x pergi sekolah ganti... mak aku kasi la.... kasi lawan semua sekolah... (ni cam belagak dah).. hahahahaha.... okay... aku guner ROBLOX... korang ade main ROBLOX... ade ke???

   Aku x gi sekolah... tapi kalau x pergi sekolah kan best... mater pelajaran tidor je.... wowowowowowowo..... sedak cam tu... or location die kat Subang Jaya, Selangor... And aku... errr.... best jugak dapat join this group... sedap dpt relaxs... lagipun dpt ramai kawan... 

 Pergi naik trak... Balik naik trak.. OPPPS... lagi satu... maser balik tadi, aku dgn kawan2 aku naik trak, dkt jalan nak balik tu, kite org mandi hujan.... syok tu... best tu... ni aku nak share vlog aku ni... keep watching... Okay!! Mempersembahkan...




 Babai!!! Lambat nak PUBLISH.. ADE ERRORR..
  

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the