Wednesday, April 11, 2012

Keputusan Peperiksaan UPSR 2012

Asalamualaikum, 

         Untuk darjah 6, 5, 4, 3 yg dah habis perikse, korang ade terfikir nak tgk keputusan peperiksaan korang? aku dah check dah.... walaupun pengawas... perrhhh.... dapat nombor yg terburuk giler..... nombor 37/39... aku harap korang bagi semangat dekat aku walaupun failed (3A 2C) (yg teruknyer Sains dgn Bahase Melayu (penulisan) ... tapi ni baru permulaan... Ya Allah, bagila aku dapat 5A ataupun nombor satu Ya Allah.. Amin

        Biler aku dpt surat peperiksaan, aku kater dlm hati  "hmmm... x yah beritahu ayah... x per.. mak kan bole beritahu" (mak aku cikgu dkt sekolah).. Last2 aku pun dpt tau larrr yg mak aq x beritahu ayah aku... Ya Allah, x kan la terfikir mcm tu... Rupenyer mak aq terluper nak beritahu ayah aku.. so bagi org yg teruk2 dlm peperiksaan.. study lagi byk2... jgn jadi mcm aku ni... (mcm alkisah ke x?) ni aku hrp x jadi mcm kisah yg lalu...  So, lepas ni, aku berhrp sgt x jadi mcm kisah ni...

       Mak aku pun naik angin (nak marah lepas dpt semue kertas) mak aku pun marah "tu pun baru sikit belajar, x kan la sampai fail cam tu!". lepas balik, aku sorg2 check jew aku dpt nombor beraper... lepas mak aku balik aku pun beritau "mak ,dpt nombor 37". lps tu, smpai aku dah panas baran, naik angin bergaduh dgn musuh aku (die org inggeris tapi islam) sampai cikgu kelas aku pun tukarkan aku dgn 2 kwn aku la (aku duduk tgh la)... 


        lepas 2 atau 3 bulan, aku kene pindah tempat dgn perempuan yg pandai.. belakang aku.. fuhh... nasib baik.. kwn laki.Yg belakang aku si anak penerbit filem Mantera (ayah die boss Flare Studio la), dgn budak yg asyik kene buli jew.... yang si anak penerbit filem Mantera tu, die x suker cerite dgn lagu Melayu, tapi die minat semuenyer inggeris.. Babai!
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the