Friday, April 13, 2012

Vlog Aku Yang Teruk!

Assalamualaikum,

   Untuk pengetahuan anda semue, my video aren't not cool... X cayer? Ko tgk atas ni... Harap je speed tapi org x minat.. hampeh... Ni vlog aku yg pertamer.. So you all, aku ni sebenarnyer x biase buat vlog ni. Jadi suker main YouTube je tau.. Hampeh btl aku..  Belajar x, ulangkaji x dgn pemalas (sebenaryer aq buat kerje sikit2 jew)...

   Aq ni mcm lazy sikit, pemalas sikit, hahaha, aq ni org tgk video dah 100,000 lebih da! org tgk channel 1,400 lebih.. Aku ni suker main hentam biler buat kerjer, and also aq ni tidoq dkt sekolah 2-3 kali le... kdg2 maser Pendidikan Islam (PI/MORAL).. ataupun mase English... sekali jer maser English.... hahahahaha... aku ni membosankan..

  Aq tahu, aku ni seorang manusia... Tapi "bodoh" betol video aku ni..... hadoi.... nak buat mcm mane... nasib sendiri...... aq berlagak sungguh.... nak buat mcm maner?... kantoi2 giler... asjdghasuy... saje buat cam tu... hehehe............. aq dah nak habis buat dis post.... byk kali aq yg kener................ babai babai babai babai babai! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the