Sunday, June 10, 2012

Akhirnyer..

Assalamualaikum everyone..

  Akhirnyerr.. Aku takkan jadi pemenang DiGi WWWOW Awards 2012.. dan aku teteap akan jadi calon.. Aku kener buat posting berkali2.. Aku hrp kekalahan ini takkan kekal.. selama dan lama dan selama-lamanyer... Korang tolong help me lepas ni..

Aku pun dah nampak senarai pemenang DiGi WWWOW Awards... Kemenangan tahun 2012 ni di tangan blog Bro Framestone... aku tak dtg maser DiGi WWWOW Awards.. Mungkin sebab kekalahan aku ni keraner aku ni budak kecik..


Aku bkn budak kecik... Blog ni pun aku dah posting seratus lebih dgn dkt 2000 nak tgk blog aku ni.. orang kenal aku pun dah empat ribu lebih dah... sikitnyer org kenal aku.. sepatutnyer pun bersyukur la ader byk org kenal.. tak kirer la baper ribu...

Korang perasan tak muler jer setiap aku tulis mesti muler dgn aku... lagi sikit jer nak habis ni... dgn aku akan beruseher lagi... dan lagir.. lagi. lagi... lagi... dan aku tetap akan beruseher sampai akhir hayat aku.. saper sokong blog aku.. angkat ketiak.. komen.. jadi followers aku.. wasalam.. babai..


 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the