Tuesday, June 5, 2012

BLA2

Best giler tadi.... aku "hang on" kat sungai... fuh... bes giler... tengok lagu ultraman... penyanyi dier ramai org x kenal.. namenyer fakry... berulang aku bukak lagu ni.. fuhh... syok giler aku dengar.. sekarang si adam dgn aiman dah balik dkt gopeng..

skrg aku nak kenalkan... Adam!!! Umur dier 10 thn... dier maser umur dio sembilan..  dier yang mintak dkt aku buatkan fb dier.. kwn dier cumer ader... kesian... 37 jer... aku 196 friends... and aku mls nak tlg dier.. mcm nak tumbuk jer... bosan...

semenjak baru2 ni.. dier dtg rumah untuk 2 hari jer... baru jer balik.. pukul 8.09 mlm.. smlm baru dtg... namer dier sebenornyer Adam Muqrish.. bin pun aku tak tau.. dier dtg jer, mesti nak cari pasal.. dier ni berlagak.. masuk kelas last..

aku ni kelas ke-2... mak aku.. nasib baik x marah.. udoh la.. bye!!! asalamualaikum.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the