Sunday, June 17, 2012

Best ni!

Assalamualaikum!!

  Okay! Semalan aku jumper bekas2 ahli kumupulan Ruffedge iaitu Azan Ruffedge dgn Amer Ruffedge.. Aku tgk diorang buat persembahan dkt Dewan Bawah Solat.. dkt Masjid Sultan Salahuddin Idris Shah.. Hari ni pulak aku nak share dkt korang aku jumper saper...

Yeah!! Pertamer kali aku jumper ustaz ni... Ustaz ni ialah Ustaz Don!! Best la maser tu... aku pergi maser rakaman tu... aku tunjuk dlm YouTube nanti... Aku memey seronok join 60 Minit Ustaz Don (aku pun tak tau sejak biler tukar namer nih)... lagipun sempat jer tgk sikit...

Walaupun tgk sikit jer, tapi sempat jugak aku pergi dkt rakaman tu... aku dpt rakam tapi tak sempat rakam orang2 yang nak tanyer soalan tu.. coz betterry handset aku dah habizzz dimain adik aku tu... huhuhu.. tak dpt jugak aku bergambar...

Bye!!  IƜſ∀ᴎ ⅂∀⅂IH

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the