Saturday, June 2, 2012

Bermulenyer bulan Jun.....

 Assalamualaikum everyone...

    Hari ni iaitu (2 Jun 2012) best sikit.... Sebab hari Sabtu ni... aku pergi kat kampung.... nanti entah2 aku pergi pulak ke "Lost World of Tambun".... insya allah.. mak aku suruh tanyer kat mak saudarer aku nak pergi ke lost world of tambun.... keh keh keh...

Hari ni mula banyak sgt kebosanan... yela.... kener kemas rumah... biler naik my kereter baru tu.. opss... luper nak ceriterkan tentang kereter ketiger aku ni.... aku mempunyai tige kereter iaitu :No. 1 : Proton Kancil.. aku pun tak pasti NOMBOR DIER..... umur dier ten years..

Nombor 2: Proton Wira ni mesti selalu kereter yang wajib aku ingat... dan going to my last car iaitu number three : Proton Exora... nombor semuer kererter ni aku wjib rahsiakan.. cannot telling what my number car... bye...

No comments:

Post a Comment

LinkWithIn

bla wat the